VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

tirsdag 2. mars 2010

I dag er en god dag..

Sitter her med et blått og bedøvet øye.. Fikk snøball i øya på Lørdag, og så fant legen noe inni der i dag(etter å ha vrengt og mishandlet øyet mitt på det groveste) så nå sitter jeg her .. :) Dritekkelt å ha bedøvelse på øya, bare så det er sagt! Og øya var faktisk ikke blå før etter legen hadde vært å rota rundt i det.. FLOTT!

Men ellers har jeg en fantastisk dag, har sovet godt i natt, ikke vært redd, våkna til solskinn og jeg og Tine har vært å gått lang tur på Hove i solskinnet.
Åh.. så deilig å føle seg bra av og til. Tar en tur på trening i kveld også tror jeg. Så er jo sirkelen komplett!
I dag er en god dag.
Takk til den som gjorde den sånn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)