VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

tirsdag 9. mars 2010

mad as a hatter....

Jeg er glad... Jeg har gode dager!

Bildebevis:







Var på Hove og grilla i sola i dag...Fikk litt fregner!!


Og her om dagen gikk jeg og Lisa til Gullknapp på ski...




Og jeg og Tine gikk tur på Tromøya...



Har spist sunt og godt i over en måned nå, og gått ned 6kg!
eh...dette bildet var egentlig ikke synonymt med hva jeg har pleid å spise... MEN om du visker ut potetene og fetaosten, så nærmer du deg:)





Og i morgen tidlig skal jeg trene, og så sitte litt i sola å få flere fregner, så skal jeg til gruppeterapi... og SÅ!!!
Kommer det beste...:



Skal se Alice in Wonderland i morgen.. halv 6 i Kristiansand....
Gleder meg som bare småbarn kan!


2 kommentarer:

  1. Herlig lesing :)))
    Er det forestilling eller kino du skal på i kr.sand? Kose deg <3
    KleM

    SvarSlett
  2. Kino.. Hvis Sabrina og Anniken har klart å bestille billetter!! <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen små spor... :)