VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

mandag 8. mars 2010

Chocolat...

Åh.. herlig herlig dag!! Jeg har hatt en nydelig natt, sovet så trygt og er så uthvilt! Ingenting som er bedre. Sola skinner, jeg har vært ute hele dag, gått lang tur, trent i 2 timer på Spenst, tatt litt sol... Livet er fantastisk!
Det er meldt like strålende vær i morgen også, så da blir det ski/akedag med et par venninner, og så skal jeg møte Lisa på Spenst i 3 tiden tenker jeg. Jeg er et nytt menneske jeg altså.. Helt sant...
Gått ned 5kg, og fått litt mer muskler også. Er så stolt av meg selv:)

Fikk tilbud om en leilighet i dag også. En kamerat som har leilighetskompleks i byen. Jeg skal se på den i morgen tror jeg.. Han har leid ut til bror min før, og de leilighetene er ganske fine, så kanskje jeg skal hoppe i der. Litt usikker enda, for planen var å vente til jeg vet hvor mye jeg får i måneden fra NAV etter jeg går ned til 66%. Så kanskje jeg klarte å spare litt mer også:) Billig å bo hos mor!!!

Nei, nå skal jeg være totalt vill og sjenke meg et glass Bris, for så å tulle meg inn i dyna og se Chocolat...
<3 elsk <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)