VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

torsdag 11. mars 2010

if somebody`s going to make it.....

Jeg skal aldri bli forelsket mer...
Og hvis jeg skal ha noe forhold igjen, skal JEG være den som elsker minst!

Den som elsker minst, kontrollerer forholdet.
 - Robert Anthony






Jeg ønsker meg en mann som vil elske meg uansett feil og mangler. For feil og mangler er det mye av. Det jeg kan love min neste kjæreste er at han får ei jente som ikke er perfekt.

Han får ei jente som sliter med angst og tvangstanker fordi hun har vært igjennom en del ting som ei jente på 25 aldri skulle opplevd og som har gjort livet vanskelig å leve.

Han får ei jente som har store problemer med å forholde seg til andre mennesker fordi hun er vant til å bli kontrollert, og hun er livredd for å si og gjøre dumme ting. Hun er redd for konfrontasjoner, og gjør alt i verden for at folk hun er glad i skal ha det bra.

Hun kan fort bli sliten, ikke fysisk, men psykisk fordi tankene konstant kverner i hodet hennes. Da hender det hun kan bite litt og være frekk, fordi hun ikke makter holde den smilende maska oppe lenger.

Han må regne med å holde rundt henne på nettene fordi hun er redd for å sove, og hun drømmer ofte vonde drømmer.


Men jeg kan også love at han får ei jente som er glad i livet, og som er sprudlende og lattermild når hun har det godt og føler seg trygg.
Hun elsker å trene, være ute i naturen, oppleve nye ting og nye steder(ikke minst mat)!

Lange turer på fjellet, eller en sommer i båt med late dager i solskinn og skinnende vann er det hun elsker mest i verden! Hun gjør alt for sine nærmeste, er veldig glad i familien sin, og elsker mennesker som gir henne positiv energi.

Han får også ei jente som kan gi uendelig med kjærlighet til den hun er glad i. Hun er trofast og ærlig til den bitre slutt, og stiller alltid opp om det skulle være noe. Hun elsker å være romantisk, kose og elske. Hun er lidenskapelig,engasjert og gir sjeldent opp noe hun tror på.

Han får ei jente som ønsker å gjøre noe med livet sitt, hun er utdannet, smart, oppegående, og har drømmer, mål og ambisjoner om å bli mer enn hun allerede er.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)