VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

mandag 15. mars 2010

Skal, skal ikke...

Har vært å sett på en finfiin leilighet i dag. Har så lyst på den...*sukk* Men den ble egentlig litt vel dyr for meg. Dessuten ligger den i slummen! Dvs det ser ut som man har kommet til østblokkland når man kommer dit. Men det veier opp at leiligheten er veldig fin inni... OG har oppvaskmaskin! Viktig viktig!
Og jeg har sett på sofa og tv som jeg vurderer kjøpe!






Bah! Så har jeg vært på NAV i dag, må sende inn klage på vedtaket om attføringspengene mine, så kanskje jeg får utbetalt litt mer enn jeg trodde alikevel! Og det er jo en aldri så liten god nyhet.

Hva ellers? Jo, jeg har selvfølgelig trent! Litt sjusk og pjusk i systemet enda etter forkjølelsen, så tar det litt med ro. Deilig å bevege litt på seg uansett. Jeg og Lisa fikk gått oss en tur i det fine været også.

Nå skal jeg sette meg ned med en kopp te, og lese litt om hormoner og slikt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)