VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

søndag 14. mars 2010

ah.. good times..

Åh.. koseligste kvelden i går.. Beviset på at man ikke trenger å drikke for å ha det gøy!
Tapasen hos Lise og Ronny var en slager. Pål, Ronny og Rodriguez(???) hadde måka plass til bilen min tilogmed! Da er jeg storfornøyd vettu. Litt drikkepress utover kvelden der, men jeg holdt linja!




Var med ut på byen å kikka da.. Traff Sara og Linda i god fart på Blom bar, så fikk tett følge av dem resten av kvelden. Hadde det faktisk helt suverent morsomt i går. Takk til dere som dro meg med ut og gjorde kvelden fantastisk!

Nå ser jeg frem til å se håndballkamp i Granehallen klokken 16.00. Håper TGS jentene drar med seg to poeng i dag!
Heia Heia!

Deretter pølsegrilling på Saltrød etterfulgt av hjemmelaga pizza og film i kveld, så er helgen komplett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)