VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

søndag 21. mars 2010

YOU got the love!

Har ikke hatt det så gøy som jeg hadde det i går på LENGE! Kom på fest ganske seint, fordi jeg ikke var helt gira på å ut, og var trøtt etter trening osv. Så jeg lå egentlig hjemme og sov da jeg plutselig ombestemte meg.

21.30 var jeg og snuppa mi på plass på fest! Drakk ikke mye, hadde en cider og 3 glass vin, men det holder i haugevis. Byturen var kjempehyggelig, og ikke minst hadde jeg det dritgøy på NACHSPIEL!!! Jeg er jo ALDRI våken lenge nok til å dra på nach... Ny opplevelse, fantastisk!

Pirattaxien vi tok fra byen til nach var den sykeste turen ever. Følte jeg var med i en film. Med overfylt bil, 90-tallspop på full gnu utav dårlige høyttalere og villmannskjøring med en utlending bak rattet er det mest psykedeliske jeg har gjort på lenge! Men på nachspiel ble det fort hippiestemning, og alle satt på gulvet og sang av full hals etter Florence and the machines "You got the love".

Peace and love baby!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)