VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

lørdag 20. mars 2010

with you..

Nydelig frokost, spinning, mage/rygg-time, badstu og sol før klokken var 12 i dag tidlig. DIGG!!!
Deretter en tur på Harebakken med snuppa mi og verdens søteste lille toåring. Gud som jeg elsker den lille jenta. I dag har ho vært hos frisøren og klippet bob sveis også. "sånn rund sveis, helt lik til Anna"






Har vært på madammen og spist dansk frokost sammen med masse folk også. Herregud, så flink jeg er til å være sosial! Nesten litt stolt av meg selv:)

Nå har jeg tenkt å ta meg en halvtime på øyet før jeg skal vurdere om jeg skal være sosial i kveld også, eller om det er tida for å slappe av med en film i kveld. Fremdeles usikkert.

I love MY life!


The real me is a Southern girl
With her Levi's on and an open heart
Wish I could save the world
Like I was Supergirl

The real me used to laugh all night
Lying in the grass, just talking 'bout love
But lately I've been jaded
Life got so complicated



I start thinking about it
Almost forgot what it was like
To know when it feels right



But with you
I can let my hair down
I can say anything crazy
I know you'll catch me right before I hit the ground

With nothing but a T-shirt on
I never felt so beautiful
Baby, as I do now
Now that I'm with you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)