VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

tirsdag 30. mars 2010

then rainy days are not so sad...

Fremdeles gode dager på meg. Fornøyd med det! Går nesten å tenker at dette er for godt til å være sant, og venter litt på smellen... Men for øyeblikket tenker jeg positivt, og setter pris på hvert eneste sekund med god energi. Elsker at det regner i dag, har vært på trening, og ellers har jeg kost meg med bøker og te til lyden av tappende regn på vindusruta! Fantastisk!

Våkna klokka 4 i natt, og trodde klokka var 7. Hoppa opp av senga, inn på badet, dro på meg treningstøy og tenkte; faen så mørkt det er ute... Måtte bare legge meg igjen! Har så sykt mye energi til overs!! Er fryktelig deilig, for jeg får jo gjort så mye.

I morgen kommer søstra mi og nevøen min for å feire påske med oss. Gleder meg så vanvittig mye. Visste ikke det gikk an å bli så glad i en liten guttetapp jeg. Savner han så når han er borte! Blir kos å se han igjen, lille bolla...Han har tilogmed begynt å gå siden sist! Åhh..*elsk*
Så da blir det fullt kjør fra morgen til kveld. Trening klokka 9 som vanlig, så sol og hjem for å lese litt før de kommer, regner ikke med det blir altfor mye tid til det når de er her!

Hadde egentlig tenkt å skrive et innlegg om mine stadig tilbakevendene mareritt, men det ble så dystert... Så.. skal skrible litt videre på det, så får vi se når det legges ut...:)


Forresten har jeg sett et par episoder vampire diaries i dag. Ikke fordi serien er så vanvittig bra... Men fordi min fremtidige mann spiller den slemme vampyrbroren..........


I say no more....





Er han her herlig eller???? :





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)