VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

tirsdag 23. mars 2010

here we go, life`s waiting to begin...

Jeg må bare si. At jeg har det så bra for tiden!


Sola skinner ute, jeg trener masse hver dag, jeg er sosial når jeg orker, og ikke sosial når jeg ikke orker. Jeg får gjort en del skolearbeid, og merker at jeg kan se målene mine tydeligere!

Målene mine som ble satt like etter jul var for det første å bli friskere, det var å bli mer positiv, konsentrere meg om meg selv og jobbe med skole. Jeg hadde også et mål om å få tilbake trening og kosthold som en rutine igjen.

Jeg har jobbet SÅ vanvittig hardt for å bli bedre i det siste. Jeg tar egne valg, konsentrerer meg om de tingene i livet jeg virkelig brenner for, resten betyr ikke noe. Jeg bekymrer meg ikke så mye lengre, gjør de tingene jeg har lyst til og som får meg til å føle meg bra. Jeg går til psyk hver uke, og jeg føler meg så sammensatt.
Selvfølgelig har jeg angsten min som kommer krypende nå og da, og tvangstankene er jo en rutine, så de er der enda. Men ikke i samme grad som for to tre måneder siden. Psyken min er mye mer levelig nå. Depresjonen borte?
Jeg er glad. Jeg smiler, ler og snakker med folk.

Ikke bare har målene mine blitt tydeligere, de har også kommet veldig mye nærmere. Jeg er så nære å bli meg selv. Mitt eget jeg! Har rett og slett lært meg å fokusere på de gode tingene i livet mitt, og jeg skyver bort all dårlig energi som kommer min vei. Jeg vet at dette er så skjørt, så jeg er veldig forsiktig med å glede meg for mye, men jeg klarer ikke la være. Gleder meg til å stå opp i morgen tidlig å gå på trening med venninnene mine klokka 9. Gleder meg til å gå til psyk og jeg gleder meg til å hjem å lese etterpå. Gleder meg til og med til å gå på quiz i morgen kveld!! Fordi jeg har en rutine å følge, og jeg har positive mennesker rundt meg. Jeg føler jeg bidrar for en gangs skyld.
NÅ, min kjære psykolog... er jeg verdifull!! Ikke i kraft av å være meg selv, men i kraft av å bidra til samfunnet og at folk rundt meg har det bra.
Hvor deilig er ikke det???

Nå må jeg gå å legge meg... Skal opp tidlig:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)