VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

onsdag 3. mars 2010

my way..

I dag har jeg vært tidlig oppe og trent på Spenst. Etterfulgt av en lang tur på ski, og middag med Lisa! Herreminhatt så aktiv og sosial jeg er! Og det er fantastisk!

Jeg føler meg som et nytt menneske, og jeg har fått litt ny "giv"!
I morgen skal jeg i husbanken og sjekke om jeg kan få noe gunstig lån, for nå har jeg jammen lyst å kjøpe meg leilighet! Må bare kaste meg i det mens jeg tør, jeg ønsker meg så veldig gjerne noe eget. Det trenger ikke være så voldsomt fint eller stort, bare et akkurat passe lite krypinn som jeg kan fylle med mine ting. Bygge meg et hjem som jeg kan være sterk og trygg i! Åh..DET har jeg lyst til.
Er så lei av å flytte, jeg skal finne meg et skikkelig hjem, sånn at jeg kan ha kontroll på alle tingene mine. Et sted jeg kan bli en stund! System og stabilitet!
Spørs bare om Husbanken har lyst å gi meg noe lån. Yrkesrettet attføring gjør meg ikke rik...
Jeg gir det et forsøk, den som intet våger intet vinner.

Nå kommer kvelden, og som alle andre dager gruer jeg meg. Jeg tror dette kun er en vanesak, så nå skal jeg prøve å snu tankene litt. Kan ikke være redd for mørket for alltid vel?



Vakreste stedet på jord

Cause' if one day you wake up
and find that your missing me
and your heart starts to wonder
where on this earth I could be,
Thinking maybe you'd come back here
to the place that we'd meet
Then you'd see me waiting for you...

I`m not moving.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)