VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

onsdag 17. mars 2010

I can`t to everything, but I`ll do anything for you...

I dag har jeg hatt en aktiv dag! Ute å gått morgentur med vakreste mor, vært på gruppeterapi og terpet på å sette grenser og ikke la andre kontrollere livet mitt.
Jeg kan ikke hele tiden gå over stokk og stein for å gjøre alle rundt meg blide og fornøyde. Meg selv FØRST!
Jeg må bare lære meg å gjøre mer ting for min egen del, og ikke bøye meg for alle andre hele tiden. Folk får like meg for den jeg er.. :) Jeg er jo fantastisk!!

Og jeg fortsetter å øve på å være positiv! Syns jeg har blitt veldig flink på den positive biten. Livet mitt er bra for tiden liksom. Jeg har fritidssysler og jeg koser meg med det. Ser faktisk ganske positivt på tilværelsen! Har fremdeles dårlige netter, med veldig vonde drømmer og tidvis angst. Hater å sove alene, og å ikke ha noen å dele alt med. Det er det jeg sliter med mest for tiden. Bærer liksom alt alene, og jeg er ikke interessert i å dele all verdens ting med hvem som helst. Så nå deler jeg ikke med noen. Jeg er min egen bestevenn:)

Uansett, så har jeg som sagt vært i gruppeterapi i dag og jeg har vært å sett Øyestad slå Fyllingen i Nedeneshallen etterfulgt av quiz på Pollen bar og en liten tur på onsdagsliven på Sjøboden etterpå. Edru selvfølgelig...Men veldig hyggelig, jeg er jo så aktiv,sosial og positiv! Helt nydelig morsomt:)

Men hallo.. vi VANT quizen!!! Må være første gang med det overstadige berusede laget vårt. Jeg velger å tro at vi vant pga at jeg var edru og kunne ta beslutninger! Jeg er flinkis..



BildeBevis:

hahahaha...

Vi vant 1 stor pizza... delt på 7... Rein Peppesreklame sier nå jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)