VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

lørdag 17. april 2010

this used to be a funhouse!!!



Jeg er en smule forelsket i denne dama...

Har intenst lyst å flytte inn i ny leilighet umiddelbart... Men må vente noen dager til gitt!! Skal bli så fint... Har hamstret inn masse fine ting.. Det blir vel mest sølv og hvitt og shabby chic ting ser det ut til. Fikk pakka mi fra http://lunehjem.no/ i dag. Så gøy altså, fikk tilogmed med noen ekstra bokstaver og en fin hilsen fra Solveig på kjøpet.  Åh skal bli så fint å endelig få sitt eget rede igjen! Trenger det nå. Det meste er liksom stabilt og på plass. Mangler bare hjemmet mitt, akkurat sånn som jeg vil ha det for en gangs skyld!

I dag har jeg vært på salmarathon på Spenst, vant tilogmed drikkeflaske, craft t-skjorte og Kari Traa hipster. Jeg som aldri vinner NOENTING! Lykken er på min side for tiden.. Håper den blir hos meg leeeenge!!!
I morgen er det Hove-tur med gulljentene etterfulgt av spinningmarathon på Spenst, så det blir ikke noe herjing seint i kveld. Blir vel ut å leke med Anniken-jenta mi. Ta en kaffe eller noe kan jeg tenke meg(eller kakao på Lindvæske), og kanskje innom et par fester. Gleder meg til det.

Life Is Good!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)