VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

fredag 9. april 2010

I`ve given a lot of thought to the nights we use to have..

...

Dagene mine er rare...

Søren Kirkegard sa:

"Å våge er å miste fotfestet en liten stund.

Å ikke våge er å miste seg selv."
                                                      






Nå er det snart senga for meg. Lese litt til, drikke ferdig koppen min med te, og legge meg i senga mi.
trening i morgen tidlig, 2 timer spinning. Gleder meg til det.


Kunne ønske helgen var over.
Eller at jeg skulle reise bort.
I det siste har jeg hatt drømmer om å dra på hyttetur. Gå lange fotturer i fjellheimen, og komme hjem til peiskos, kakao, armkrok og en god bok. Seriøst, det skulle jeg gitt mye for.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)