VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

mandag 12. april 2010

Våryr!!!

Hatt den fineste turen på Hove med gulljentene mine i går!

Bildebevis:

Søteste jentene jeg vet om!







Gud som mi kosa oss!!!


Og i dag har jeg vært å kjøpt møbler sammen med Anniken Og Sabrina. Takket være god hjelp har jeg endt opp med de fineste møblene i verden. Vi avsluttet dagen med lunsj på Peppes i sola! Flott dag!
Bildebevis:




Og vurderer å kjøpe denne:


Hva syns??



Dessuten... dette er fantastisk. I påsken gikk Jesus gjennom Arendals gater.
Bildebevis:







Har vært innom NAV å spurt de om mer penger i dag også. Fikk kun fler skjemaer å fylle ut. Orker ikke snakke om det engang! Har jo egentlig en god dag. Vil ikke ødelegge den!

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen noen små spor... :)