VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

tirsdag 27. april 2010

I`m a dreamer..

...

Det er ikke så lett å skrive her lenger.. Bare fordi du vet! Jeg kan ikke si alt jeg tenker og føler her mer.
Det er ikke meningen du skal vite alt. Ikke meningen du skal vite at du når som helst kan tvinne meg rundt lillefingeren din, og med et enkelt grep kan du knekke meg fullstendig igjen.

Men du vet det alt..

Jeg vil ikke skremme deg bort!
Du betyr mye for meg, men jeg betyr mer.
Har slått meg til ro med tanken på å bo alene. Klare meg selv. Jeg er så mye sterkere nå.

Forhåpentligvis får jeg treffe deg iblandt. En date i ny og ne. En søndagskjæreste når det trengs.
Jeg vil fremdeles ha deg, men ikke på bekostning av meg selv!

Så jeg er rolig, avventende.

Gleder meg til å flytte. Kun 3 dager igjen.
Det skal bli godt, men samtidig trist, fordi nå har jeg mitt sted. Du har ditt. Ingenting er vårt mer.
Mitt forhold til deg er nå en usynlig tråd.

En ny start.. skremmende, men godt. Kanskje vi kommer ut på den andre siden sterkere?

Jeg kommer til å fortsette å skrive her. Det er mitt sted å få ut frustrasjonen, tristheten, glade dager, spennende opplevelser, MUSIKK!
Dette er det som kompenserer for å ikke ha en spesiell å komme hjem til på slutten av dagen og fortelle alt mulig til. Det er her jeg bearbeider tankene mine. :)

Mine tanker og følelser kan du få, vennen min. Dette er sånn jeg er. Jeg kan ikke late som jeg er tøffere. Jeg klarer ikke si jeg ikke bryr meg. Jeg vil ikke spille de dumme spilla alle forteller meg jeg bør gjøre.
This is what you get. Jeg orker ikke leke mer.







This pocket full of dreams is weighing me down...

1 kommentar:

  1. du skriver så fantastisk, annemor <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen små spor... :)