VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

torsdag 22. april 2010

my sunshine..

Det piper i hodet mitt.
Har vært en lang dag...
Vært på Bohus og sett på Vebjørn og Aune Sand + Marianne Aulie... Ble med å se på, turte ikke snakke med de! Men Bohus har såmangt, gratis kaffe, gode sofaer, fine bord, hyggelige medarbeidere og fantastisk fine puter..

Har vært på joggetur på Hove i dag også, med Saltrød trim og dansegruppe! Konge!

Så nå sitter jeg her.. litt vemodig og med intens tinnitus og er litt lei meg.
Savner litt nærhet rett og slett. Og når jeg graver meg ned i tankene mine føler jeg meg maktesløs og ensom.
Blir litt redd, og har bare lyst til å legge meg. Ønsker at noen skulle komme å holde litt rundt meg. Stryke på meg, kysse meg i nakken og si at alt kommer til å bli bra...

Så plutselig dukker det opp en melding fra ei venninne...

"JEG er glad i DEG, DU er RÅVAKKER. DU har MAGISKE ØYNE! DU er STERK!
Søta, vet du hva? Jeg liker deg...for du er fantastisk. Og du burde vite det, kanskje du vet det...
Du burde ta det til deg, for du ER nydelig, du er SYKT vakker. Jo mer jeg blir kjent med deg så innser jeg at du er helt MAGISK. Varmeste personligheten, du er så god og omtenksom og et varmt menneske...
Hater den som får deg tror jeg, for de kommer aldri til å bli bra nok for deg..."


Seriøst.....

Begynte å grine jeg... Hvem sier sånt til folk? Hvem sier sånt til MEG??

:)

U made my day perfect...



1 kommentar:

  1. oij- djis! hvem sa det??? :D var det ho sexye som vi skal forføre..??

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen små spor... :)