VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

onsdag 28. april 2010

I`m right over here, why can`t you see me?

...


I dag har jeg vært i gruppeterapi og tok faktisk sjansen på å snakke en del i dag. Pleier egentlig å syntes det er greit å bare høre på, men i dag fikk jeg snakket litt. Snakket om at jeg har så mange håp og drømmer for meg selv, men ikke helt vet hvordan jeg skal begynne med å få ting til å skje! Jeg håper at livet mitt er mer enn bare dette!

Jeg snakket en del om hvilke veier jeg må velge herfra, og at jeg syns det er godt å skulle bygge meg et eget hjem. Skolen går bra, jeg har det fint, har venner som jeg trives med, treningen min. Jeg har ikke noe behov for å herje rundt, og føler jeg har funnet et rolig sted inni meg. En slags grunnmur. Og oppå grunnmuren er det masse boblende energi som venter på å bli sluppet løs:)
Det er faktisk utrolig behagelig å vite at livet bare ligger foran meg, og jeg kan gjøre alt jeg ønsker med det.

Så overlot jeg ordet til de andre kvinnene der. Det oppstod en liten diskusjon om hvordan man skal få et sunt forhold til å fungere. Ble sittende å tenke en del på det, og jeg kunne godt tenke meg oppskriften på et forhold som varer.

Hun ene i gruppen snakket en del om sitt ekteskap og jeg plukket opp noen ord hun sa som jeg syntes var fint.

Hun sa hun aldri kunne ha vært med noen og aldri kranglet.
Når man krangler-elsker man. Om man ikke krangler, kjeder man den andre.
Da kommer det aldri til å fungere. Krangel er lidenskap og kjærlighet. Man må bare lære seg den beste måten å bli venner på igjen, og ikke la kranglene vare over natten.

Jeg er enig.

Kunne aldri vært i et forhold hvor man aldri krangler og får utløp for frustrasjon! Men jeg vil ikke være i et forhold hvor man krangler mer enn det er fint heller. Er så viktig å legge seg som venner. Og den beste måten å bli venner etter en krangel? Sinnasex.. :)







Somebody said you got a new friend

Does she love you better than I can?

There's a big black sky over my town
I know where you're at, I bet she's around
Yeah, I know it's stupid
I just gotta see it for myself

I'm in the corner, watching you kiss her, ohh
I'm right over here, why can't you see me, ohhh
I'm giving it my all, but I'm not the girl you're taking home, oooo
I keep dancing on my own

I'm just gonna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles
I'm in the corner, watching you kiss her, ohh
I'm right over here, why can't you see me, ohhh
I'm giving it my all, but I'm not the girl you're taking home
I keep dancing on my own
I keep dancing on my own

So far away, but still so near
The lights go on, the music dies
But you don't see me standing here
I just came to say goodbye

I'm in the corner, watching you kiss her, ohh
I'm giving it my all, but I'm not the girl you're taking home
I keep dancing on my own

I'm in the corner, watching you kiss her, ohhh
I'm right over here, why can't you see me, ohhh
I'm giving it my all, but I'm not the girl you're taking home
I keep dancing on my own
I keep dancing on my own.








Og så en liten søt sang på tampen...








one night to be confused

one night to speed up truth
we had a promise made
four hands and then away

both under influense
we had demons in
to know what to say
mind is a razorblade

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

one night of magic rush
the start of simple touch
one night to push and scream
and make believes.

ten days of perfect tunes
the colors red and blue
we had a promise made
we were in love

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

and you, you knew you had to fight devil
and you, kept us away with wolf teeths
sharing different heartbeats
in one night

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)