VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

søndag 6. desember 2009

så..

Endte det opp med at en av venninnene mine gadd å svare meg i går alikevel! flaks...


Så vi dro ut å spiste. Happy days!


Vil forresten informere de ansatte og ledelsen ved Big Horn at god butikk er ikke å plassere meg og Lisa på samme bord som et kjærestepar som hadde "Julebord" med seg selv i et lite hjørne.
De var fulle, høylytte og SNAKKET til oss.. Jeg er folkesky!! Brenn.
Vurderte å dra i gang et angstanfall med øyeblikkelig virkning...


Det endte med at jeg drakk en halv flaske hvitvin i stedet, og ble full..


Så da dro vi på et utested,tok masse bilder av hverandre, drakk frozen paradise og passet på at ingen andre snakket til oss.





Søte Lisa





Fulle meg





Fulle oss!












Jada..


Så gikk vi på do..





Tok bilde av meg ved det fine skiltet selv mens Lisa tisset...


Når klokken var kvart over tolv, var det stappfullt med illeluktende fulle julebordsgamliser på alle utestedene, og folkeallergien min slo inn for fullt. Bare å få kommet seg hjem og krype sammen i fosterstilling under dyna.


So long suckers!!





















1 kommentar:

  1. Høres ut som en koselig kveld, om man ser bort ifra det fulle kjæresteparet!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen små spor... :)