VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

fredag 11. desember 2009

aleine igjen!


Har sendt den vakreste mannen på julebord, og jeg kan gå rundt i boxeren hans, spise negerboller (!!!) og late meg på sofaen..
Happy days!


Jeg skal oppdatere dere litt på hva jeg driver med for tiden!


Torsdag 26 november


Julepynting og kakebaking hos Sabrina



Nissefar på hylla





Advent <3





Kakemenndeig



Pepperkakedeig





Sabrina demonstrerer mot at pepperkakedeigen nesten var frossen da vi tok den ut av kjøleskapet for å jobbe med den.
Unødvendig.





Pepperkaker





Kakemenn




Vi bakte sirupssnipper også.. glemte å ta bilde av dem! :S


Kommer stolt hjem til mannen og viser frem baksten, hvor han derpå spiser nesten alle kakemennene og lurer på hvor sjokolademarengsene er hen! Great.


Fredag 27 november


Som den perfekte kjæresten jeg er, vasker jeg leiligheten og pynter til jul før svigermor kommer til middag! (Det skal sies at min bedre halvdel lagde middagen)


Deretter kjører jeg mannen på fest, før jeg setter i gang å lage sjokolademarengs!








                                       


 mm m mmm


Vil også gjerne informere alle som har tenkt å lage sjokolademarengs de neste dagene om at har du ikke varmluftsovn, kan du KUN ha ett brett i om gangen.
Jeg lagde to brett marengs, som hver måtte stå to timer i ovnen(fordi jeg hadde laget dem så himmelsk store).


I og med at jeg begynte marengsingen min klokka 11 på kvelden, kunne jeg også hente min kjære i byen klokken 02.00 fordi marengsene stod jo fremdeles i ovnen.... I say no more...


Den vakreste kjæresten jeg har var ganske fornøyd med innsatsen min, så jeg fikk skryt og klapp på valpehodet. Da var det verd alt strevet. (ikke vanskelig å blidgjøre)




Onsdag 2 desember


Fikk tilbake de to første eksamenene mine i Med 1 og 2.
Stod med glans, etter å ha forventet full stryk og halen mellom beina. Happy days. Feiret litt!












Tirsdag 8 desember


Jeg har vært i terapi også forresten!! Glemte nesten det..
Min kjære psykolog forteller meg at nå er det på tide å se frykten i hvitøyet, og oppgaven min denne uken er... hold dere fast.. tamtaram!


-Å la mannen ta ut av oppvaskmaskinen uten at jeg ser på
-Aldri vaske ting som har vært i oppvaskmaskin og står i skapet om igjen
-Ikke sjekke konstant at ting er rent og pent
-Ikke blåse i glass før jeg drikker av dem
-Ikke kommentere og diktere når mannen lager mat


Ha! Det er en GANSKE tung oppgave for meg faktisk. Jeg som alltid vasker ALT minst 2 ganger, sjekker at alt er reint hele tiden, og får noia av at mannen skal lage mat på egenhånd! Kjenner angsten bygge seg opp allerede faktisk. Nydelig.


Men.. HEY, jeg har jo et nyttårsløfte om å bli mer positiv innstilt til meg selv og andre(er riktignok ikke nyåret enda, men viktig å øve seg så man ikke får sjokk når man først setter i gang) Derfooor..gir jeg det et forsøk. Vil jo gjerne bli litt friskere.


Merker det kan bli en interessant uke...

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)