VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

torsdag 31. desember 2009

nyttårsforsett!

1. Bli et positivt menneske igjen!
2. Døgnrytme, rutiner og trening må bli bedre!
3. Bedre struktur på eksamenslesingen!


Når jeg tenker meg om burde det stå BLI FRISK på toppen av lista. Men det har jeg tenkt å bli uansett, så jeg lar faktisk være å skrive det som et nyttårsforsett.
Jeg har jo blitt mye bedre, og jeg ser på julen som et minor setback fordi det er ekstremt mange sosiale utskeielser, og man kan ikke forvente at jeg skal komme igjennom det fullstendig helskinnet riktig enda.


Mine håp for 2010 er at jeg skal bli en mer sosial person, som orker å stå opp om morgenen med et hyggelig smil om munnen og være det positive, hyggelige, overaktive vesenet jeg VET finnes inni der og kjemper for å komme ut.
På samme tiden ifjor var jeg ute å gikk klokken 0600 hver eneste morgen uansett kulde. Jeg trente MINST en gang om dagen. Jobbet 8-10 timer hver eneste dag, og hadde fremdeles overskudd igjen på slutten av dagen til å treffe venner å være sosial.


Så gikk jeg på en smell, burde skjønt at det ikke går an å jobbe SÅ mye og trene SÅ mye som jeg gjorde en stund. Det finnes visstnok en gylden middelvei mellom sånn jeg var da, og sånn jeg er nå. Den veien skal jeg finne.


Gleder meg ustyrtelig!


Et nytt år er her.. og jeg skal overvinne mine egne tanker, skal bryte selvpåførte mønstre, og jeg skal kjempe for å bli et bedre menneske!


Velkommen til 2010!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)