VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

torsdag 4. februar 2010

I don`t believe you

Har vondt i hjertet, og merker at å skulle dra fra deg nå ikke passer sjela mi noe særlig.
Jeg kjenner at det ikke er så lett å si hade til deg. Det varte ikke så lenge, men du satte dype spor.

Jeg tror nok at forholdet vi hadde på ingen måter var et sunt et. Men jeg har alltid trodd at så lenge det finnes kjærlighet finnes det håp. For oss to..

Du delte ikke den samme troa, og jeg merket at du gav opp. Mine søvnløse netter og angstanfall ble for mye for deg.
Jeg prøvde å kompensere for at du ikke så meg mer.
Jeg vasket, lagde mat, klødde deg på ryggen...gjorde alt for at du skulle se meg med samme øyne du gjorde de første månedene.

Hater at du er sint.

Følte meg aldri god nok rundt deg, og uansett hva jeg gjorde holdt det ikke, jeg levde ikke opp til dine forventninger av en kjæreste.
Du så det nok ikke på samme måte. Du var sliten, og lei av å være den som måtte passe på meg.

Jeg har vært som en valp rundt deg. Hver gang jeg får en klem, et stryk, et varmt ord har jeg tatt det til meg og tenkt.. Det finnes fremdeles noe der et sted. Lidenskapen ligger der, den har bare blitt forlagt. Vi finner den igjen!

Men jeg ser ikke lenger den mannen som dytta meg opp etter veggen i militærutstyr og fortalte meg hvor deilig jeg var, han som ble snurt om jeg ikke la meg i fanget hans da vi så film, han som alltid ville ligge i senga med meg i armkroken og prate med før vi sovnet.


Jeg er ikke klar for å la deg gå, men vet jeg ikke kan tvinge deg til å bli. Håper du finner alt du har ønsket deg i livet, og at du blir lykkelig.

Jeg kommer til å savne deg og den vakre sønnen din:)







I don't mind it

I don't mind at all
It's like you're the swing set
And I'm the kid that falls
It's like the way we fight
The times I've cried
We come to blows
And every night
The passion's there
So it's got to be right


Right?






No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to


Not love me at all






I don't mind it
I still don't mind at all
It's like one of those bad dreams
When you can't wake up
It looks like you've given up
You've had enough
But I want more
No I won't stop
Because I just know
You'll come around


Right?






No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all






Just don't stand there and watch me fall


Because I, because I still don't mind at all






It's like the way we fight
The times I've cried
We come to blows
And every night
The passion's there
So it's got to be right,


Right?






No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to


Not love me at all






I don't believe you

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentaren din kjære deg. Huff, virker ikke som du har det så veødig bra her. jeg håper ting ordner seg for deg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen små spor... :)