VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

fredag 8. januar 2010

sove alene..

Jeg burde sove nå, men tør ikke. Er livredd for å legge meg. Har noen en drømmefanger til meg? Hva skjer om jeg aldri våkner igjen? Jeg vil ikke bli der, fanget i mitt værste mareritt..

Mitt drømmeland er mørkt og dystert. Her finnes hverken stjerner, regnbuer eller sukkerspinn. Det er ikke lys i horisonten.  Kun en uendelig lang øde landevei med tåke, lik og ravner. Bak tåken, i horisonten skimtes ruvende fjell med svart snø. Aske faller som grå fjær fra himmelen, det er iskaldt, og det finnes ingen kjærlighet. Bare meg.

Så jeg sovner ikke.






Det piper i hodet mitt, uutholdelig. Trykket i hjernen forsvinner aldri. Tankene lever sitt eget lille morbide liv, det er som om de ikke tilhører meg.
Hvor har jeg lært disse mørke ordene, hvor har jeg sett disse bisarre bildene? Maner jeg dem frem fra mitt eget mørke sinn? 
Stemmene i hodet skriker til meg.

Jeg sliter med å skille drøm fra virkelighet nå.
Angsten sitter klistret som et ekstra hudlag og det sitrer i hele kroppen. Ut i fingertuppene og helt inn i margen. Det krafser under huden, jeg kan høre det, kjenne det.  

Får ikke puste. 

Hver eneste kroppsdel er anspent, hjertet hamrer.
Så høyt.

Hjertelyd i hele rommet, som om det kommer utenfra. Som om det kommer til å sprenge.
Holder meg for ørene!

Skiller ikke lenger mellom drøm og virkelighet.

Griper etter lysbryteren..

Det er mørkt uansett.





I'm still afraid, to be alone

Wish that the moon would follow me home
I leave the light on
Yeah, I leave that light on






I ain't that bad, I'm just messed up
I ain't that sad, but I'm sad enough







'Cause I wanna love
I wanna live
No, I don't know much about it
And I never did
I don't know what to do
Can the damage be undone?
I swore to God that I'd never be


What I've become



2 kommentarer:

  1. Se her jah! DETTE er den anne christine jeg liker :-) Du får MEG til å føle at jeg har det fint. og det liker jeg :P KLEM

    SvarSlett
  2. hehe.. ingenting er bedre enn at noen har det værre enn deg:) låvju..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen små spor... :)