VELKOMMEN TIL MIN VERDEN!



Has someone taken your faith,
it`s real,
the pain you feel..
You trust, you must,
confess..
Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?

lørdag 13. februar 2010

sol og snø..

Jeg som knapt har vært ute av hus på en måned.. JEG har vært i Oslomarka og gått på ski i 4 timer. Jeg, svigerinna mi og lille nevøbebis. Han er så søt!

Fantastisk, det var så fint vær, og så sykt mye folk, men jeg brydde meg ikke! Det var bare deilig!

Håper dette er et mønster brytt, og at min nye hverdag skal bli bedre.
Åhrr.. JEG ER GLAD!

Det hjelper på humøret å komme ut litt. Nå har jeg tatt et langt deilig bad, pleid meg litt, kost litt med nevøbebis og spist et bedre måltid. Merker at nå når jeg har kommet inn og sitter på et loft i Oslo alene, tankene surrer og jeg vet jeg ikke har noe sted å bo, ikke noen kjæreste mer og må starte et helt nytt liv. Så er jeg redd. Nå som tankene surrer fritt er jeg livredd. Og lei meg, fordi jeg savner kjæresten min og den trygge armen hans.. Men alt kan ikke gå som man ønsker og håper bestandig.

Det vil bli bedre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen små spor... :)